Retailwinkelen is een branche die goederen en diensten rechtstreeks aan consumenten levert. De industrie is dynamisch, beïnvloed door de verwachtingen en eisen van de consument. Het is de grootste werkgever in de particuliere sector in de VS. Het biedt meerdere distributiekanalen, waaronder online, in de winkel en direct mail.

Hoewel de retailmarkt dynamisch is, kopen consumenten nog steeds voornamelijk goederen in fysieke winkels. Millennials, die de grootste aankoop van leeftijdsgroep vormen, stimuleren de verschuiving in winkelgewoonten de beste kaarsenring kopen. Deze jongere shoppers genieten van onmiddellijke bevrediging, houden van de ervaring van winkelen in de winkel en waarderen gepersonaliseerde klantenservice.

Merkbewuste shoppers geven eerder de voorkeur aan warenhuizen of topwinkels. Ze hebben ook de neiging om duurdere producten te kopen. Ze denken dat een hogere prijs een hogere kwaliteit aangeeft.

Bovendien wensen tweederde van de vrouwelijke shoppers een tactiele winkelervaring. De proliferatie van beoordelingsboerderijen op Amazon heeft millennials die naar gerenommeerde retailers op zoek zijn naar productinformatie.

Uit een recent Tango -onderzoek bleek dat fysieke winkels een nietje voor Amerikanen blijven. Vierentachtig procent van de shoppers zegt dat hun favoriete retailers ophalen of leveren in de winkel aanbieden. Ze melden ook dat hun winkel het voor online bestellingen gemakkelijker maakt om te ontvangen.

Hoewel de toekomst van de detailhandel vol innovaties staat, is een belangrijke trend het gemak. Veel grote retailers, waaronder Walmart, Kmart en Costco, geven besparingen door aan klanten in de vorm van lagere prijzen.

Nieuwe trends, zoals navigatie in de winkel, augmented reality en virtual reality, helpen bij het creëren van een meer bevredigende winkelervaring. Sommige bedrijven nemen deze technologieën al in 2020 aan. Deze nieuwe technologieën zullen ondernemingen helpen aan de eisen van de consumenten van vandaag te voldoen.

Leave a Comment on De toekomst van winkels in de detailhandel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *